اجاره خانه روستایی در نزدیکی هفت آبشار سوادکوه

(تعداد بازدید: 3685)   مازندران ,  بابل ,  ممرزکن  کد اقامتگاه: 202009 20+ 20+ نفر شب
شروع از  1500000

1000000 تومان

این خانه روستایی 4 کیلومتری هفت آبشار شهرستان بابل استان مازندران قرار دارد. این اقامتگاه با فاصله 35 کیلومتری از بابل و 30 کیلومتری از شیرگاه در زمینی به مساحت 500 متر و زیر بنای 110 متر مربع بصورت 1 سوئیت اقامتی در طبقه اول ساختمانی 2 طبقه بنا شده که با دارا بودن امکاناتی نظیر پذیرایی، 2 اتاق خواب، تراس، آشپرخانه، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، حداکثر ظرفیت پذیرایی از 10 نفر را دارد.
این سوئیت اقامتی با قرارگیری در طبقه اول و با تراس دلبازش، چشم اندازی بی نظیر به سرسبزی خیره کننده جنگل‌های هیرکانی برای مسافرین خویش تدارک دیده است. حیاط ساده و دلنشین این اقامتگاه با عطر تازه نان داغ تنوری که فضای آن را پر نموده بصورت مشترک بین ساکنین طبقه همکف و اول ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
از ویژگی‌های منحصر به فرد این خانه روستایی فاصله 4 کیلومتری آن تا هفت آبشار تیرکن می‌باشد که دسترسی آسان به این جاذبه طبیعی را برای طبیعت دوستان فراهم نموده است. از دیگر جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه نیز می‌توان به آب گرم ازرو (8 کیلومتر)، جنگل و سد لفور (30 کیلومتر) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
1500000 تومان
1000000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو خانه روستایی در نزدیکی هفت آبشار سوادکوه

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 10 نفر

سوئیت 110 متری شامل پذیرایی 30 متری (مبله با تلویزیون)، 1 اتاق خواب 16 متری (1 تخت دبل) و 1 اتاق خواب 9 متری (1 مبل تخت خواب شو سینگل و 5 سرویس کف خواب)، آشپزخانه با امکانات، 2 تراس، سیستم گرمایشی بخاری گازی و سیستم سرمایشی کولر پنجره‌ای و پنکه سقفی، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو خانه روستایی در نزدیکی هفت آبشار سوادکوه:



موارد مشابه





امتیاز کاربران

میانگین امتیاز کاربران

از مجموع 1 رائ داده شده

معماری و منظره:3 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:2 از 5

وضعیت نظافت:1 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:2 از 5



دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
1 دیدگاه ثبت شده است

سحر (رزرو کننده) اقامت تا 6 نفر در آبان 1399 14 آبان 1399
وضعيت نظافت داخل خانه و روشويي و سرويسهاي خواب اصلا خوب نبود. در صورتي كه اين خانه بزرگ و جادار و نسبتا نو، ميتوانست تميز باشد.
در عكسهايي كه از اين اقامتگاه در سايت گذاشته شده نميتوان فهميد كه اين خانه درون يك محيط روستايي با همسايه هايي در مجاورت خانه است. لذا در بالكن كه فقط از آنجا ميتوان از منظره استفاده كرد، حريم خصوصي نميتوان داشت. در روزهاي پاييز و زمستان هم به علت عرض كم بالكن و رو به جنوب بودن آن، تابش شديد آفتاب مانع استفاده از آن مي شود.
از خوبي هاي اين اقامتگاه خلوتي و صداي طبيعت و روستاست و نزديكي به هفت آبشار. امكان قدم زدن در طبيعت زيباي اطرافش هم از مزيتهايش است.
معماری و منظره:3 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:2 از 5

وضعیت نظافت:1 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:2 از 5





ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید